Döms till ett år och åtta månaders fängelse?!




Therese Johansson Rojo blev bara 15 år gammal. Jag kände inte henne och har verkligen ingen aning om vem hon är, bara att hon blev mördad av två ungdomar.
Och så får man reda på att de enda straffet de får är mindre än två års sluten ungdomsvård.

URSÄKTA? Har jag läst fel eller, mindre än två år, sluten umgdomsvård?
Och så är folk förvånade och säger:
" men det är ju verkligen ovanligt att så unga begår något sådant"

MEN HALLÅ DIN KÄRRING, öppna ögonen, det är bara en början. Ovanligt o ovanligt. Det kommer bli mer vanligt speciellt när man inte får något jävla straff för sina handlingar.
Vad är de ni visar, jo att det är lugnt om jag slår till den och skit samma om den dör, ja får ändå inte så mycket straff. FÖR JAG ÄR MINDERÅRIG.
Om man har den jävla kapaciteten att slå ihjäl grovt eller misshandla tills människan slutar andas, då fan får man stå för sina jävla patetiska handlingar och sluta vara barn. FÖr när man väl har gjort steget och sparkat eller kastat eller orsakat någon annans människas död, ja då fan är man inte längre barn och då ska man fan inte ta konsekvenserna som barn utan som en vuxen människa!

SKÄRPNING DÄR UTE FÖR FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0