little baby sick, im sick..

så jag är sjuk. eller känner mig friskare nu men sjuk!
har fått en infektion och har fått käka antibiotika sens igår eller förrigår, håller itne reda på dagarna längre.
Så det innebar att jag missade min engelska redovisning men det var bäst så. Dels för att ja kände mig ill men också jag var inte så förberedd som jag skulle vart, så där kom jag undan. Men när jag känner mig bättre så ska jag ta tag i det och inte skjuta upp det till tre dagar innan. Jag ska skärpa mig och få the shit done! Nu ska jag inte längre vara en oseriös och ta saker som om de fixar sig, jag ska skärpa mig.

Antibiotikan hjälper mig men nu känner jag att jag har ont i höfterna istället? vet inte om det är den eller bara för att jag är sjuk men, känns konstigt i alla fall. typ höfterna, kan inte förklara.. hoppas det går över i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0