NY KURS, och nu jävlar!

Jepp, då är de klart nu. De blir ingen engelska för mig. That sucks för ja som hade börjat och läst böcker till de men ja har lärt mig i alla fall saker på vägen. Så inget var åt spillo.

Nu ska ja skicka in en ansökan för att göra en annan kurs. En kurs som jag tror är mer jag, speciellt med mina" Varför " frågor i livet och funderingar kring allt och alla.

 

"kärlek till visdom", är en intellektuell disciplin som kritiskt studerar de mest grundläggande frågorna. "Finns det någon verklighet utanför mina tankar?", "Vad är kunskap?", "Vad är sanning?", "Vad gör en handling värdefull?", "Har människor och djur värde och är de i så fall lika eller olika?"

där har ni en liten bit av vad för kurs de är. Någon som vågar gissa?

Svenska c kanske? Psykologi B? historia?

Give it a try!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0