Tjejmiddag!

Så i helgen hade jag tjejmiddag och det var väldigt mysigt och trevligt! Tack för att ni kom och gjorde min dag.
Vi alla handlade mat och lagade( i mikron :P ) och kollade på film. Pirates of the caribbean är super ! Verkligen min favorit film haha. I alla fall. Mot kvällen skulle vi kolla på en annan film, candy tror jag den hette och de slutade upp med att vi alla dansade i stället. Det var en Aerobics/strip dans som Carmen Electra var med i och hjälpte oss nybörjare. Vi fick till dansen pretty good faktiskt och filmade. De filmerna kommer kanske upp lite senare, eller inte;)

Det var skit kul och det negativa är att jag har ont i hela kroppen efter "träningen" men det var värt de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0