Dont cry, dont say a word just hold me now

Det första man gör är att man missförstår allt, verkligen allt. Jag kom försent till min fysik lektion idag pga av att jag trodde att jag skulle ha ett samtal med min rektor och coach idag men det visade sig att jag har det imorgon istället, så nu fick jag en ganska stor frånvaro på fysiken, inte bra. 

Vad det är jag ska snacka om med de då, jo om jag trivs och varför allt går åt skogen. Ja har en massa funderingar och svar till varför och den största är nog att jag helt enkelt inte trivs i skolan, klassen. DET SUGER. Jag kan inte blame klassen för att det går skit men jag kan uttrycka mig att jag vill inte gå upp varje morgon för då vet jag att nu är de ännu en dag av falskhet, rykten,mobbning etc. Jag säger absolut inte att sånt brukar inte finnas på skolor, klart det finns men inte allt i ett, iallafall inte så här mycket. Visst kan man inte anklaga resten när man själv kanske inte anstränger sig men what the fack, vi är alla människor, behandla varandra som det också.
Så ja har funderat att byta skola. Visst så går man inte i plugget för att skaffa sig vänner och bara vara med de utan man går dit för att plugga och få betyg för att kunna gå vidare sen. Men det är inte lika enkelt utan vänner eller änns känna sig ovälkommen och försöka plugga i sådan sits. Vi får se vad vi kommer fram till imorgon, vad som är bäst för mig, och jag tror nog att jag redan vet svaret på detta...


Kommentarer
Postat av: diana

men oj, ja visste inte att d va såhär d låg till :(, vi får prata deffenitivt mer om d när vi ses på torsdan

2008-04-14 @ 20:12:36
Postat av: Anonym

Äsh så farligt är det inte. Jag känner mig bara bajs där och vill ta en bra student som jag vill minnas och vara på och inte tänka att när är studenten över jag vill hem. Jag vill kunna njuta utav den och det kommer jag göra om jag byter skola:)

2008-04-14 @ 21:35:36
URL: http://icee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0