Ja må du leva uti hundrade år!

GRATTIS GRATTIS malin! 18 år, wow!! Du är i  Barcelona nu din lyckoost medans man här sitter och dränks med 5 minuters sol och resten regn. Precis när man har fått upp  hoppet om att; Ja nu kommer sommaren så börjar det asregna, kul verkligen. Och i spaninen är det sol och roligt! Man längtar tills helgen juuuu, kom hem snabbare nu så blir det snabbare helg också!!!
image4

Idag missade jag psykologin och det mesta av fysiken.WHAT THE FACK håller jag på med?! Visst jag mådde inte bra men inte såå dåligt att man inte går till skolan. Men man fick skuldkänslor och man vill inte missa så mycket så man gick iallafall, vilket var bra för då missade jag inte matten och fick ett matte hemprov som ska vara inne om

två veckor. Jaaa tänker man det är ju hur lång tid som helst, men hej tjena, det är huur många uppgifter som helst också, så det är inte kul.
Läxförhör i biologin imorn, det har man tränat till yeii! Prov i fysik och psykologi på torsdag, det har man inte tränat till, inte yeeii. Så vi får se hur det går.!!

Imorgon är det present handling med kims, ska bli kul och hoppas vi hittar annars blir det mindre kul!

Tjingeling ska göra min isvaksuppgift nu som min lärare inte hade fått... och dumma lilla jag hade raderat den från datorn. GÖR ALDRIG DET MISSTAGET, radera inte saker!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0