Jag har bestämt mig!!

Jepp så som det låter så stämmer det också, jag har bestämt mig, jag ska pierca mig! Så snabbt som möjligt för jag orkar inte vänta, nu nu nu! Och det finns värsta fina smyckerna till också! Jag har valt en men vi får se, kanske ändrar mig. Men jag ska göra, så fort jag får mina cash då är det iväg till piercing studion.

 det är ju ganska fint? eller vad tycker ni?


En massa tankar om att de kan gå fel och bli fel och att ja måste ta ut den kommer fram men Nej jag ska göra och jag gör det, punkt slut!

Tjineling

Kommentarer
Postat av: tore

var ska du ha den (a) ;)

2008-04-17 @ 21:07:55
Postat av: Anonym

hahah bröstvårtan:P en sån piercing;)

2008-04-17 @ 21:44:26
URL: http://icee.blogg.se
Postat av: tore

:D

2008-04-18 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0