Snart är det sooommaar!!!

JAG HAR GJORT DET, OMG, VI HAR GJORT DET JAO, värsta 18 års grejen. Ett minne som sitter för livet i bröstet haha. Jag var jätte skraj innan, mitt ena ben darrade och jag visste varken ut eller in. Nej okej så rädd var ja inte eller jo. Jag ville gå på toaletten men nej det fick ja ju inte haha eller hann inte så jag gick in först. Han som skulle pierca var fett skön snubbe alltså, johan. Han typ förklarade hur allt skulle gå till och man fick ligga ner som tur, puff, vem vill stå upp med brösten i luften liksomen??
Men det var ett kul Moment och ett Minne vi behåller eller hur : )

SOOOL, hallå sol i sverige, man kan gå i tshirt eller linne man fryser inte, hur grymt är inte det?
Snart är de sommar och lilla jag vill ut på piknick nu nu nu, hur mysigt som helst ju sitta i solen och mysa med folk.

Aja nu ska jag gå och rengöra så att det inte blir något tjafs!

Tjingeling ling ling!!

Det e sommar o grabbarna glider hänger runt i parken o
smuttar på en cider solbrännan svider men ingen lider vi tar de soft
o noga för de e sommar tider.
Det e sommar o grabbarna glider hänger runt i parken o
smuttar på en cider solbrännan svider men ingen lider
allt e lika skönt o vi njuter av livet

Bästa sommarlåten! Minnen kanske därför! Love this song!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0