And we are Back!

Kom inte idag då utan den 10 men har varit trött sen dess och inte orkat skriva. Gotland gotland gotland, dit måste jag igen! Medeltidsmänniskor och brända mandlar, kan det bli bättre? Det kan bli sämre dock eller blev. Vi hade regn typ hela hela veckan så det var inte alls så lyckat med det men annars var det chill!
Har en massa massa bilder så de kommer upp lite då och då måste välja vilka som är vackrast ¨på jorden är och sen får ni se de.

Vi åkte ju till Malins morbror där vi en massa tomater , typ 6 olika sorter i think, skit goda och de var hur snälla och coola som helst mot oss, det var trevligt trevligt! Och när bussarna inte gick eller vi var för trötta för att ta halv tio bussen så fick vi skjuts, vilket var huuur snällt som helst för de bor inte i visby visby utan typ en kvart utanför!

Nästa destination Ryssland för oss? fast det blir om ett par år typ så man hinner vila sig från den här resan!;)

Vad mer vad mer, det finns hur mycket som helst men det tar man inte här och orkar inte heller. Jag är i alla fall glad att vi åkte vare sig hur vädret var.

Nu ska jag checka lite på bilderna så återkommer jag!

Ps: Sommarlovet är snart slut and it sucks fast ändå så vill jag att allt ska börja igen så att det tar slut och man går ut fast ändå inte för jag vill inte börja universitetet och sen vet jag inte änns vad jag vill fortsätta läsa.. psykolog är det enda jag kommit på men jag går fel linje for that matter.... Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0