Cosmonova 3D

3D, det är fan coolt att se på Cosmonova speciellt men efter ett tag så blev man van, liksom hur många gånger ska en haj komma och äta upp mig?
Annars var det kul att ses med freckles och mufasa(may I call you that? for a while=))och det var lite läskigt i början*hihi* att se den där 3D. Men i alla fall!  
Sen vandrade vi runt på museumet där också, kollade på människorna förr och liknande. Fanns levande fiskar där bland alla djuren det var lite coolt, som ett mini akvarium. Apropå akvarium så har jag fått lust att skaffa lite fiskar. Jag vet jag vet att jag har en katt men ett litet akvarium där katten inte kan hoppa upp och ha svansen i vattnet som den hade förr=)

Kom hem bara nu eller en halvtimme sedan okej en timme sen. Har köpt hårfärg så vi får se hur det blir och när det blir av. Vågar inte göra själv fast freckles gjorde det nyss så? Tänk så färgar jag en sida bara, hur fint blir det till skolstarten!

Ska ladda upp lite bilder från todays show så återkommer jag sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0