Extreme home make over

Damn, kan jag sluta gråta till varje avsnitt eller?
Varje avsnitt så gråter lilla olga, gråt snyft gråt snyft. Jag gråter tom när folket ler där fast då gråter jag av glädje, glädjetårar.
Men att fem personer eller hur många de är kan förändra en hel familj, hur fantastiskt är inte det?
Undrar hur många familjer eller människor man skulle kunna förändra om man var vi säger hundra tusen människor som hjälpte andra?

Ibland är det hur underbart som helst att kolla på det här, för det får mig att minnas att hur skitit världen har blivit så finns det, det finns fortfarande människor med hjärtan kvar, med kärlek och givmildighet kvar. Folk som bryr sig om inte bara sig själva men om andra också.

Jobb imorn så ska sova! Ska bli kul att stå i labbet igen med en massa och nu säger jag EN MASSA bilder.
tjingeling pling plong!

Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0