God jul, kanske lite för tidigt

Oh how much joy it is at Christmas time
The spirit of giving is in our lives, oh
Oh, how much joy it brings to see the ones you love
This year's gonna be the best Christmas because

There'll be family and Christmas cheer
Peace and goodwill to all men
Everybody is home for Christmas
Everybody is home
Sneaking a kiss under the mistletoe
I want a white Christmas so let it snow

Friends come together as we decorate the tree
This is the time of year to live in harmony, oh
Angels watch over as we put the kids to sleep
(It's Christmas time)
And when they awake their smiling faces
Make it all complete,


Kanske lite tidigt med julsånger, men hallå jag var ute idag och skulle handla host cola host och klockan var runt halv nio på kvällen, men jisses vad kallt det var! Jag fick nästan lust(fast orkade inte var för lat) att hämta mina vantar. Serisöt jag frös, i alla fall mina fingrar... stackarna.. Men alltså jag lovar nästa vecka så kommer det snöa. Och why not, jag vill ha jul nu, i alla fall en VIT jul ingen slask och smuts jul, utan VIT snö och fina gröna julgranar och en massa presenter och glädje.
Har märkt att på julen, jävlar vad alla är urgulliga och snälla, de flesta i alla fall.
Ja får redan lust att handla julklappar, men lite för tidigt säger ni då. Men serisöst, vill ha julmarknad och dricka varm choklad när det är kallt ute. MM Mys pys! Mina pengar kommer ta slut som om vinden inte fanns innan jul hahah, jag och julklappar det går inte. Köper jag en så måste jag forstätta köpa tills pengarna tar slut, fyfy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0