Gotland here We come!

Den som inte är beredd att förlåta andra förstör den bro han en gång själv måste gå över.

smart citat, dont you think?

Imorgon eller idag om fyra timmar då jag ska upp say goodbye to stockholm, för då bär det av till, till GOOTLAND!
Hoppas bara det inte är lika piss väder som här.. regn hela dagen ush. Fast ganska skönt i alla fall, som de har varit de senaste dagarna så har vi här behövt lite vatten över oss. Jag har packat klart och egentligen är det bara hopp i säng nu. Katten sitter på min kudde och kollar på mig med blicken:" Fan klockan är över tolv, jag är trött snart pruttar jag på din kudde" Nej men hon brukar sova innerst på min ena kudde faktisgt ganska gulligt=)

Jag är inte änns trött.. det blir alltid så när jag ska åka någonstans haha, vill inte sova. Har inte mått så bra de senaste dagarna btw, i dont know why men det har gått över och i hope att det inte kommer tillbaka för då fan!

Aja nu börjar jag gäspa verkar som om jag är trött.. Får se om jag inte har glömt något hm.
Tandborste-check
Shorts-check
underkläder-check
strumpor-check
badkläder-check
mobil-check
pengar-check
idkort-check
hm något som fattas, JA fan, min andra bebis Nikon of course!
Ska packa ner honom nu, så får han sova i min väska! och batteriladdaren till honom annars orkar han inte en hel vecka!

So long suckers!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0