Nyckelpiga Nyckelpiga flyg flyg flyg flyg flyg!

Jahapp då satt man här vid datan och kollade lite på film och så märker jag att något kryper på mitt bord. And guess what? Det var en nyckelpiga! Den var jätte söt och rädd för min katt. Som tur tog jag bort kisse missen och lade lilla nyckelpigan på ett av mina viking line spel korten, så den skulle få en lite mjukare yta att sitta på.
Sen från ingenstans så försvann den då jag ringde ett samtal:( Jag som började lära känna den så bra så sticker den när jag väl lärt känna that bastard! Men var kul så länge det varade.

Ska kolla på en till film i guess

Ps: Hittade mina betyg btw, puff säger jag bara annars kunde det ha gått risigt till i min nya skola..

peace out yao!

Kommentarer
Postat av: glad

otacksam nyckelpiga >.>

hare

2008-08-18 @ 20:45:14
Postat av: olgs

Hej haren! Vem är du i wonder?

Jo ja vet men jag misstog mig den fanns kvar tills morgon faktisgt, den hade bara bytt tapet och var på andra sidan av väggen=)

2008-08-18 @ 20:49:56
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0