Skola here I almost come!

Nästan så är det skola men inte än, nu är det bara måndag eller tisdag kvällmorgon och på onsdag börjar allting igen...
Läskigt men sant så är lilla jag rädd. Fast fick höra idag av Mufasa att jag äri nte den enda nya människan på jorden som börjar i hennes klass utan en snubbe, I hope he looks nice!! Mmmm då har jag något att göra på lektionerna i alla fall, kolla på honom. Eller så kommer jagi nte vilja vara pålektionerna för att det visar sig att nya snubben är wako wakoo.

I alla fall så idag var jag i Rönninge gymnasium och snackade lite med syon etc. Ska kanske få hoppa över till spanska 5 men jag måste fortfarande göra steg 4 fast det kanske jag kan göra samtidigt som jag gör steg 5 eller? I dont know, we will seee.
Sen försökte jg och Mufasa klura ut lite på sagan som ska handla om 1700 i stockholm eller sverige, på bellmans tid i alla fall. Så ifall NÅGON HÄR UTE, vet vad man åt på den tiden, hur prostituerade kände sig och behandlades och hur männen var, skriv mer än gärna! Det kommer uppskattas.

Min nyckelpiga btw som jag trodde hade övergivit mig, jag hade fel den var kvar på morgonen fast på en annan del av väggen. Jätte söt. Jag tyckte att vi fick nog med varandra och att vi kunde säga adjö så jag släppte den på en av min moders fina blommor at the balkongen.

Idag var jag på jobbet också, pratade lite with the Boss, vi schemanlagde tiderna som jag ska jobba, helger då för jag kan inte annars och sen pratade jag lite med Pia som nu lär ut sin dotter.Skit bra lärare, utan hennes skulle jag inte änns veta hur man får igång en dator i fotolabbet, so all kredit goes to Pia.

Nu ska ja slagga så tjingeling pling pling !
Imorn blir det handla böcker och pennor och sudd, funderar på nallebjörnar och hjärtan på ? vad tycks?

Im OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0