Sleeppy sleeppyy

Vaknade för typ två timmar sen och är fortfarande seg! Måste ut  annars kommer jag somna igen typ. Skulle lägga mig tidigt igår men det blev inte av istället la jag mig fyra typ. Spelade kort på slutet och innan det så skrev jag brev. Vilket jag måste posta annars kommer ju det inte fram..

Har städat mitt rum idag faktisgt, har hittat en massa gamla grejer, så som gamla bilder, gamla brev, en massa kvitton som jag skulle spara för att moster kim skulle hjälpa mig med ekonomin(vilket aldrig blev av) ;)

Nu ska jag typ gå ut tänkte jag fast nu såg jag att det spöregnar!!!!!! så vi får se, men orkar inte sitta inne i alla fall. Och imorn ska ja till jobbet för att snacka with my boss! Han är skön !

Aja ska käka något nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0