sova till två och färga håret

vaknade två, oopps jag som tänkte vakna vid tio men men la mig tre så klart jag måste sova ut!
Måste dock ändras innan jag börjar skolan annars kommer jag komma försent och försent... inte bra. Jag som måste vakna fem nu istället för typ sju eller tio. Så måste verkligen klara av att lägga mig vid nio tiden för att klara att komma upp sen. VIll itne komma försent det här året, inte i en ny klass i alla fall, pinsamt ju....
Tänk så kommer jag inte in? Eller alltså jag är inskriven i skolan men menar att jag inte kommer komma in i själva klassen if you know what I mean, kanske slutar upp med att jag sitter i ett hörn för mig själv och det vill jag inte:(
MEN I ALLA FALL! Nu till håret.

Köpte färg igår och det blev lite skillnad men inte så värst mycket. Fast om jag färgar en gång till då kommer jag bli typ mörk blond, vilket vore coolt men vet inte. Nu är jag ljusbrun i alla fall, var ju mörkbrun innan de som inte vilket är min naturliga hårfärg och nu blev jag ljusbrun. Kameran gör så att man inte ser alls men jag ser och jag vet så thats the important thing! Men kan ta upp en bild så att ni får se.
Har en till låt som jag gillar,Hot n Cold heter den och det är samma artist faktisgt :

It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You don't really want to stay, no
But you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0