To be or not to be

Idag jobbade jag och det var ett tag sedan jag gjort det. Var jätte rädd att glömma en massa saker men det gick hur bra som helst! Ska jobba imorn också och då börjar jag lite senare som tur, får sova ut lite. Jag glömmer alltid att expert öppnar elva, så jag tror att den öppnar tio och brukar komma halv tio för att liksom starta upp labbet som vanligt men nu har jag lärt mig att det är ELVA på söndagar och jag kommer inte halv tio då.. (bara för det så gör jag samma misstag imorn också hahaha)

Nej nu dudes, ska jag sova annars kommer jag var Jäääääteteee trött imorn!

Har pluggat fysik idag btw! Känner mig jätte duktig, har glömt en massa men jag kommer ha tid att komma ihåg allt, trotsallt så är fysik B 150 poäng och inte 100 som jag trodde, så jag hinner!

So long suckers!( nej skoja inga suckers här inte)

IM OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0