Vill man verkligen flytta efter en sån här dröm? Inte jag.

Sakta öppnar jag dörren, i ena handen har jag en stor kartong och i andra handen håller jag i min katt(som är en katt fast ändå inte, utan det är en schäfer hund fast lika liten som min katt? ) Jag stället ner kartongen som väger lika mycket som jag ungefär så den faller ner egentligen och katt/hunden släpper jag ner och ser den springa in i rummet som ligger precis till höger om ingången. Det står redan en soffa där och fyra andra kartonger. Jag tar inte av mig skorna för att allt är ändå smutsigt och måste göras om så jag går in och tittar mig omkring i "lägenheten". Ett rum och ett mini rum som skall föreställa sovrum vilket jag finner obehagligt eftersom det är bara jag som skall bo ensam och känns tryggare med bara ett rum och ett kök och ett badrum men nej det finns ett minirum. Jag sätter mig ner i soffan och samtidigt som jag gör det så hör jag vattnet rinna i badkaret. Jag går dit och tänder lappan som inte tänds( den måste ha gått sönder ofcourse) Jag stänger av vattnet och stänger dörren till badrummet. Hur i helsikte sattes vattnet på? Och det var inte på när jag kom in?
Jag går till köket, tapeterna är inte så värst snygga men det är inget att förvänta sig vid sin första flytt tänkte jag. Jag öppnar skafferiet för att se hur det ser ut och det är fullt av godis och kakor och en massa saker som jag aldrig sett förr. Vid samma ögonblick som jag ska stänga skåpet så hör jag något röra sig där, jag skricker till och tror att det är en mus men nej. Det första jag ser är en massa röda prickar och tills slut kliver små små, verkligen mini små jultomtar fram. Deras ögon lyser rött, för att de ska se bra, lika rött som typ vampyrens ögon(vet inte om deras ögon är röda men så ni fattar hur läskigt det såg ut) Lika små som min tumme. Deras luvor är längre än vad de själva är och trevliga var de inte, i alla fall inte med svärd och yxor i händerna. Jag hoppar till och skriker samtidigt som jag hör en massa pip i skåpet, sånt pip som tinitus kan ge en, knäll pip.

Sen kommer jag inte ihåg vad som hände för jag vaknade av min väckarklocka men en fråga till er:
Vill man verkligen flytta nu efter en sådan dröm eller? Inte jag haha. Inte så att det finns mininini små tomtenissar med yxor och värsta långa luvorna men det var lite läskigt för att vara min dröm speciellt jag som planerar att flytta inom de närmaste 100 åren... creepy. Och att min katt var en schäfer hund fast ändå inte? What the, vad är det för tecken eller vad ska det betyda? Att jag vill ha en hund? Råd?


Kommentarer
Postat av: alon

läskig dröm!



jag har inte fått ditt brev. jag tror att någonting gick fel när du postade det.

2008-09-01 @ 12:42:33
URL: http://klotteris.blogspot.com
Postat av: olgs

visst haha!



Fan vad konstigt men jag skickar igen!Tur att jag inte skickade med en grej till dig i de brevet som jag tänkte göra som inte kommit fram, glömde det men det var nog ödet:)

2008-09-01 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0