10 minus, ouch

typ 10 minus grader idag. IM FREEZIING!
Imorn ska ja handla de sista julisarna, till morsan o styvfarsan och typ de och sen beroende på hur mycket cash jag har så hoppas jag på en peak jacka, för nu jävlar ja fryzer!!




Tänkte också idag på snubben som ligger utanför gallerian, när man kommer ut till plattan vid korvkiosken, ja har gått förbi honom massa gånger men i fredags var det nog, jag tog alla mynt ja hade o gav honom de och önskade gott nytt år.
Och för första gången kändes det bra att plötsligt bli av med typ 60 spänn så snabbt men för en bra sak. Hoppas nu att han har köpt ett par strumpor för pengarna eller något... med tanke på hur kallt det är:/

Nu ska jag sova försöka i alla fall.

Let the force be with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0