And olgs is done!

Puff nyss kommen från julhandlandet! Köpte faktisgt allt idag, förutom de jag ska köpa till kussen o morsan senare efter resan men annars är jag klar förifan!
Köpte ett par brallor idag till mig, ville ha några sköna till resan:¨



Det är inte jag på bilden hahha men köpte chinos brallor, fast svarta, ljusa såg inte så värst bra ut.
Vi får se om de här sitter verkligen lika bra som de satt i omklädningsrummet:P
öppet köp i åtta dagar så hinner lämna back om de inte passar;)!





Twilight=sucks! Boken är i såfall mycket bättre. Jag kollade till hälften och en vanlig liten film liksom, inget speciellt alls. Hoppas de inte gör en tvåa alltså, fast då tror ja inte de får lika mycket people i bio salongerna efter att ha sett ettan. av fem stjärnor får twilight, hm 1,5 okej, 2

Fast han är ganska snygg, lite ibland men håret fuckar upp alltså hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0