ARG SOM SATAN ALLTSÅ om inte värre.....

Nu kommer lilla olga bli avstängd från bloggen säkert men what the fack!
JAG ÄR JÄVLIGT PISS HOR FITTA KUKSUGAREÄRSELBAJSKORVARPRUTTPISS ARG OCH FÖRBANNAD!!!!!!!!
Om ni läst mina inläggi nnan så har jag gjort ett JÄVLA test för att FÖR SKOJ SKULL se hur jävla bajs länge jag lever. OCH DET STOD INGET OM ATT MAN SKA BETLALA!!!!!!! tror nig inte ja får en jälva hor räkning hem idag, på tvåhundra jävla fsvenska riksdaler?!?!?!??!?!? FRÅN VAR LIKSOM? man brukar få en förvaning, något på mail, en bekräftelse, MEN NEJ, de bara skickar att man ska betala. MEN FUCK YOU! Jag ska fan ringa imorgon o då borde de som jobbar på LIVSPROGNOS.se akta sig jävligt noga, för nu är jag jävligt förbannad, och det är inte ofta man ser mig så arg alltså.


FAN TA ER!

Kommentarer
Postat av: Dee

ghaaa vilke bastardos!!! what a pip!!!

2008-12-04 @ 19:56:33
URL: http://lumoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0