För första gången är

För första gången så är jag lite rädd att flyga... vet inte varför för jag har liksom varit på andra sidan jorden typ, två gånger eller tre kmmer inte ihåg nu, men ändå känns det jävligt läskigt och jag har ingen aning om varför, kanske om drömmer där du var med i och ja vet inte, kanske därför? HM. Men i alla fall ska berätta för säkerhetsskull så att ni alla vet, ifall att ja ramlar o hamnar på en öde ö med en volleyboll till vän så vet ni var ni ska simma o leta.

Flyget heter något med T, kommer inte ihåg..Det går halv sju eller halv åtta imorgon/idag på morgonen då,och flygtiden är 8-9 timmar utan non stop. Jag tror vi kommer flyga över frankrike,spanien, egypten o sen mot öarna, så om ni letar direkt i vattnet kan ni alltid åka förbi de här ländera o se om ja ligger där o har en bula i skallen. Nej men skämt åt sido, börjar bli läskigt för mig nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0