Go back, would you?

"If you could go back and change one thing about your life, would you? And if you did, would that change make your life better? Or would that change ultimately break your heart? Or break the heart of another? Or would you choose an entirely different path? Or would you change just one thing, just one moment? One moment, that you've always wanted back."

Ibland så ja det är klart! Men om ja tänker efter så nej, varför? finns massa svar till varför men jag skulle inte de för utan Förr,utan det som vart,utan det som man levt, utan de 18 åren, skulle jag inte funnits.Vi alla väljer vår väg nån gång, ibland fel och ibland en väg vi inte vet riktningen till men att ändra något som vart, skulle nog inte få en att känna sig bättre eller vem vet? Men moments, det är klart, jag har moments jag vill få tillbaka, inte göra om eller förändra för det kanske skulle förändra mitt nuet, men bara komma tillbaka till vissa moments och bara vara med och se tillbaka, som en timemachine. Att ingen ser dig men du ser dig själv förr, eller någon annan, bara vara med igen och se det man inte kan se nu, det vore nice att kunna få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0