inte bra inte bra

Igår var ja nära på att göra om samma misstag med dig, av min besatthet men jag höll mig. Är jag inte bra?
Ni undrar säkert vem/vad det är jag är besatt av men jag tror inte ni kommer gissa, men kul att se vad det är det första ni tänker på i alla fall.
Jag försöker hålla mig bort från dig men det är svårt. SOm sagt, du är jävligt god men dålig för mig, för andra också.

Men idag gick det inte så bra, gjorde om samma misstag två gånger, två gånger?! inte bra att vara besatt av en grej som inte går att få bort.


så vad är olga besatt av...




...






....






....



så vad gjorde hon om två gånger idag, på en och samma dag?....




......







......




Åt på mcdonalds, en mcfeast klockan halv tolv och dubbelchese o pommes halv nio på kvällen.
There is your answer, mcfeast, hela mc donalds skiten är dålig för mig, o ja ärbesatt av maten som får mig att må skit, thats life, and its good;)!!!


Kommentarer
Postat av: Dee

hahah, gissade nästan på donken, ajajaj då olgs :)

2008-12-04 @ 19:53:50
URL: http://lumoss.blogg.se/
Postat av: olgs

Gjorde du? :) coolt:) vadå var de din första första gissning?;)

2008-12-04 @ 20:49:30
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0