My own diary

Everyone is scared, no reason to run away.

Så man kanske borde sluta blogga, nu när ja har en dagbok, en ny och bra dagbok(thanku<3) Vi får se:)

En ljusblå eller turkos men ljusblå, jätte fin. (kan ta in en bild sen) Exakt samma som min förra röda som jag faktiskt inte gillar, den är väl någonstans. Men en sån och den här gillar jag för den är tom och finns inget skrivet, MUHAHAHA nej men ja vet inte vart jag ska börja, vill inte bara skriva något bara för att börja skriva för de finns sååå mycket att ta igen,har längtat efter att ha något att skriva i men nu när jag har den vågar jag inte börja. .

strange i know!

Nu ska jag kolla lite på one tree hill, saknat det som fasen!!!

ps: Jimmie you rock (one tree hill är bäst i know)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0