Olga= bäst på att handla julklappar!!!

Det börjar med att:
Jag möter alo i stan, vid stora åhlens, vi går till max och käkar därefter flyger vi framåt mot gamla stan. Går in i nästan nästan varenda butik tills vi kommit in i gamla stan. Där får vi jävligt ont i fötterna och fortfarande inget köpt. Vi fortsätter vår vandring vidare till affären colores(nice t shirtar alltså, im in love) i alla fall, där köper alo sin julklapp till nån i uruguay o en klocka till sig själv. Olgs= fortfarande inga julklappar i handen men i tanken.
Vi besetämmer oss för att åka tillbaka till stan, ingen orkar gå.Vi går till hm mitt emot åhlens, hittar inget.Vi fortsätter vidare till stora hm med din sko under, fortfarande hittar vi/jag inget. Vi går vidare till in och finn, sen en annan affär, sen sen in till mistique, köper inslagspapper för 10 kr men inga julklappar, fortfarande inget. VI går tillbaka in mot drottninggatan och vidare tillbaka till åhlens, alo behöver åka hem, jag stannar kvar. Vandrar ner till plattan och kollar lite på julmarknaden, inget roligt där inte. Går vidare in till cubus,gallerix,kappal,upp mot stadium förbi mcdonalds( chockande men sant) och vidare till mq, vidare till hm, förbi Sf och tar t banan hem.

Så det slutar upp med att jag olga, har bara köpt en rulle inslagspapper för tio kr men har INGET ATT SLÅ IN.
Är man bra eller vad?

Kommentarer
Postat av: alon

HAHAHHAHAHAHAHAHA!

jag har iförsig inte heller något. bara en klocka. och massa inslagspapper.

och butiken heter MIQUE lr nått sånt din ärthjärna :P

2008-12-02 @ 20:38:53
URL: http://klotteris.blogspot.com
Postat av: alon

på fredag ska jag prova igen. den här gången ska jag lyckas! ska besöka bland annat MONKI, varför gjorde inte vi det? tror jag hittar alla mina julklappar där faktiskt (:

2008-12-03 @ 12:37:59
URL: http://klotteris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0