Prov:/ mera cash!

prov i kristendomen imorn:/:/ me dont like MEN DET POSITIVA ÄR ATT:
jag åker på torsdag!!!!!!!! juhuuuuu!!!! Jul med palmer, vit sand och ljusblått vatten, är inte det paradiset eller?;)
MMmmmm!!!

Ps: Kom på idag att ja behöver inte köpa julis till morsan eller plast farsan nu nu, bara något litet kanske men inget stort, för de ska vi ge varann efter vi kommit tillbaka till sverige, den 26, o det innebär att ja har mer pengar i december vilket innebär att ja kan köpa till de då vi kommer hem!!! VILKET haha innebär igen att ja har 1500 kr till afrika + julklappar till *****************************' hemligt hihihiihih! Vilket innebär= pengar är ingen oro som jag trodde!!!:D:D:D IM GLAD!


SOV SÖTT SÖTNÖTAR!

Kommentarer
Postat av: alon

ok, förstår knappt nånting av det här inlägget. haha.

men fick ditt sms, så vi ses imorgon? hur när var? och vad ska vi hitta på?

2008-12-05 @ 13:07:23
Postat av: Dee

ohhh e så avis :p läste din blogg lite heheh, hav o strand mmm, se till o bli så brun som möjligt :D och sola massor!!! så vi ska växla julisar efter att du kommit tillbaks? när åker du, när e du tillbaks :P?

kramisar, vi måste ju se till o ses lite också innan du drar ;)

2008-12-05 @ 22:16:32
URL: http://lumoss.blogg.se/
Postat av: olgs

hahaha:) tack tack tack:) Jo ja ska sola på som fasen. Fast morsan sa att jag inte behöver vara orolig för att komma hem vit, för de kommer vara väldigt varmt där, nära ekvatorn så solen står typ högst upp haha. SÅ ja får se till att inte komma hem som en räka:P Annars kommer ni vilja äta upp mig för jag är sååå jädras god;) Nej men

aaa vi borde hinna ses:) Ja åker på torsdag morgon typ, läskigt men aa.. o kommer den 25 klockan tolv på kvällen typ:)



2008-12-05 @ 23:26:05
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0