torsdag= its time for a flight!

Okej, jag har nyss märkt att jag ligger väldigt risigt till!
Det är redan måndag,01,27 men aa måndag och på torsdag ger jag mig iväg.
Varför risigt? Jo har jädars mycket att göra.
1-Redovisning imorn i religion, helt oförberedd....
2-Slutar 5 imorn, kommer hem halv sju= trött= hinner inte börja packa
3-slutar kvart över tolv men måste stanna till typ halv två sen är det balett vid sju o därimellan hinna träffa dig.
4-Samma dag som balett, kommer hem vid nio om inte senare vilket innebär nummer
5-har prov i fysik, omprov.
6-hinner inte plugga, jo det gör jag men inte på tre dagar, för lite tid
7-har onsdag bara att packa
8-jag har inte alls så mycket somrigt hemma
9-vilket suger för att det enda som finns nu är VINTER JACKOR!= inga badkläder nada.
10-åker på torsdag med en stressad mage med tanke på hur MYCKET vi har till efter jul, med ett par shorts och flippflopp och min mp3 + mobil<3.

IM SCREWED!!!!!!

kan fortsätta i evigheter med numreringar men orkar inte eller hm JO vi gör det.

11-Efter jul, ha klart en STOR religions redovisning om vad som helst, buddishm,abort,homosexualitet,sekter,
12-Olga har inte börjat, olga har fortfarande inte vald om vad
13-en stor grej ska vara inlämnad efter jul, en KEMI SVENSKA grej, som Olga inte heller har börjat på
14-ett stort fysik prov som nationella ungefär i slutet av januari tror ja? Inte bra alls.
15-Projektarbetet ska vara igång, hålla klass för 7or, i kemi.

JAG VILL HA SOMMARLOV NU OCH INGEN SKOLA. BAra chill och jobb känner mycket bättre.

MEN VEM SKOJAR JAG MED VADÅ SOMMARLOV, hahahha ska få mitt på torsdag ju;)!!!!!!!! IHIHIHIHIIH

kan ta med ett sandkorn till de som vill ha ett;) <3<3

nu måste jag sova!
Har gjort lite religion, spanska o lite kemi för 7or... får se om det räcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0