A sound so strong that calls my name

Jobbet var nice idag, det regnade ute så det var perfekt i affären.(För de som inte vet så är det runt 38 grader i expert) så det var ganska nice för det fanns kunder som kom bara för att värma sig*hihi*
Jävligt mycket att göra och inte alla som blir glada om det kommer sent men thats not my fel om maskinerna är sega. Jag gör mitt jobb och maskinerna sitt sen om det blir fel på grund av maskinerna så får man bajsa sig mot de!

Sommarlovet rullar vidare och vidare och jag har FORTFARANDE inte fått min lön! Seriöst vill ha den nu!
Vi är i mitten av juli snart och skolan börjar liksom i augusti, fan mindre än en månad kvar typ....:( har inte änns åkt någonstans damit, bara varit här i regn och storm och jobbat. Gud vilket sommarlov! Men cash är alltid bra att ha i alla fall så=)




Claudia kom idag med Cesar och Louisa=) =) hon blir så stor och Cesar också plus smartare för var dag som går, han har liksom redan läst ut tvåan i Harry Potter!?!?! Och han är 7 år. Jag läste den liksom på en månad när jag var elva och han på två veckor typ, shiet smart grabb!
Han fyllde ju år för typ två veckor sen så jag gav mina små gift idag, hoppas han blev glad i alla fall!

Nej men nu ska jag hopp i säng, måste vakna ännu tidigare imorgon. Vara på jobbet nio inte tio som jag brukar vara! Men they need me dudes, they just need me så vad gör man ;)

Tjingelingpling pling!

Ps: Skrev en dikt idag, ganska lång faktisgt, var typ hundra år sedan jag gjorde det men den blev bra typ är inte klar än faktisgt. Tar in den på bloggen(bara kanske, om ni ber snällt så kanske )

Kommentarer
Postat av: hmm?

du skriver damn good o du e kanon på den där bilden >.>

2008-07-07 @ 23:33:55
Postat av: Anonym

gud va kul att höra att någon tycker man skriver bra ! Undrar vem du är Hmm? ;-)

2008-07-08 @ 10:42:01
Postat av: ems

Kommer ihåg när lille Cesar va typ 1 dag o snackade 3 språk redan.. haha

2011-01-28 @ 00:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0