Bibliotek av foton?




Då kom Dee på besök, på min lunch besök och vart om inte mcdonaldsen som lunch!
Vi pratade om allt möjligt men sen kom foton upp(ofcourse jag jobbar liksom med foton) och så kom hon med en jävligt nice ide, varför inte skaffa ett bibliotek av foton haha istället för böcker?
Jag som har en tusentals, nu menar jag en TUSENTALS bilder, digitalt då, varför inte skriva ut och göra ett bibliotek, vore nice och något nytt! Tänk er man går in, i en sal full av böcker tror man men nej, salen är lika stor om inte större än en av Narnias grottor och man ser en liten get komma fram och fråga: "Bäää, vilken bokstav och år vill ni ha misour"  och om man inte vet och eftersom biblioteket är så stort så ropar geten: bää blää bäääeee(= hörru du, snabba på din flygande sega bajskorv, kunden needs heeeeeeelp)
Då, från ingenstans kommer en flygande kanin som vet precis vart allt finns!

Det vore nice om det vore så här va? haha lite fantasifullt men vadå, vem vet kanske det kommer finnas flygande kaniner om 3 minuter eller något?

Aja var på jobbet idag och fick jävligt bra beröm av butikschefen faktisgt. Blev chockad eller var chockad medans han stod och pratade om hur fantastiskt jag jobbade och om jag var intresserad etc etc och hur jag klarar av allt och lärt mig allt på så kort tid och att man är så ung men lär sig snabbt! var stolt där faktisgt i fem minuter innan en timmes order kom in!
Så im glad, men jag vill fortfarande ha SOMMARLOV! och åka någonstans, Gotland i REALLY hope är min enda sommar utväg.

Aja tjingelingpling(måste komma på med något nytt, börjar bli tråkigt med pling pling här!)
i shall rulla iväg till the bed now!

you love me but you dont know who i am


Lycka till Dee imorn!!!!!!!!! ill be right with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0