EN TILL BEBIS!!

EN TILL BEBIS! <3<3 En liten brittisk pojke=) =) Så, min plast syrra födde idag i morse en 4kg irländare/chilenare/britt bebis pojke=D=D Hoppas hon mår bra bara thats the important thing just nu. Och att bebisen mår också bra.
Nu måste jag bara skaffa kamera!!!!! Tre ungar att fota liksom, två pojks och en lite flicka=D=D Ska bli så kul och se de grow up!

Jobb imorn i alla fall så måste slagga nununu!!! Annars kommer jag sova i labbet och det får ju itne jag göra, för då kommer inga bilder ut ;)

Idag såg ja Narnia 2. FASEN VAD HAN ÄR SNYGG! eller så var det bara jag just då, i denna bio salong, han och jag, jag och han bara en bio duk som var emellan oss. Men han ser bra ut seriöst, Prins Caspian alltså? Eller har jag lost my mind totally?!

tjingeling pling pling plong pling godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0