Far Far away "Nya mölle"

Jahapp då bar det iväg till Tumbish idag, eller Salem. När jag fick reda på då jag var framme att vi skulle GÅ nu ska vi se, 9 km eller mer än en mil? så var jag nära på att banga ur faktisgt och ville åka hem. Trodde vi skulle bada på Mölle badet, as usual etc  etc men så blev de ej av och som tur så åkte jag aldrig hem för då skulle jag ha missat en dag av galna boys hoppandes från klippor och leka baseboll med en trästock i vattnet, så tur att jag stannade annars hade man missat det!
Vi grillade och chillade och pillade och gillade och sillade och nej men vi grillade och badade och satt bland alla kottar och pissmyror som bet en lite då och då(jag tror de hade glömt sin matsäck så de åt lite på oss)
Och jag får inte glömma våra nya vänner, Grodisarna! Det var fuuullt av de, och nu menar jag FUULLT! Och det var inga fulla paddor, stora grodor ni vet, utan mini små små grodisar!! Jätte söta faktisgt. Det fanns bruna, lite grönbruna, och mer svartare, och alla var kusiner tror jag! Tog hem ett par, så katten får leka med de!!!











Nej jag skoja lite bara! De är alla kvar i skogen=) =)


Nu sitter man hemma och är HUR trött som helst! två mil på en sommardag, är det normalt? NEJ inte för Olgas fötter och ork inte. Ska jobba imorn så hoppas jag orkar med dagen, vill bara sova och sova!



Tjingelingpling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0