Gotland it is!!

Gotland Gotland Gotland! Shiet det blir av :D:D:D:D!!!! Visst det är ingen Ayia Napa resa men Ayia Napa suger för mig, Gotland är det bästa!!(I alla fall for me!!) Im överlycklig!!!!!!!!!!!! Nu finns det något att längta till, något bra. OCH jag shoppade lite idag, för pengar jag inte har som alltid hahaha men mamsen finns så =)

Köpte två grejer faktisgt och åt en massa och drack en massa cola så det räcknas också men en av grejerna som jag är faktisgt jävligt nöjd med är den här:



Vet inte om den sitter men me likes och deal with it!

Du messade idag och frågade om vi skulle ses, läskigt som fan för jag tänkte på dig idag faktisgt, halva  dagen om inte mer. Vet inte varför men du var över hela mitt huvud idag!! Och så messar du idag också haha och frågar om jag skulle hänga med på biljard. Och som alltid säger jag nej till dig(fast den här gången så kunde jag inte, jobb jobb imorn... men ville så gärna, vill alltid men fattar inte änns själv varför jag säger nej till dig? Du finns och jag turn you down, varför? Kanske för att jag har fått höra att jag inte borde för du typ är en ja vet faktisgt inte men vad vill jag änns? Vet jag? )

I alla fall! Sågs med Kims idag, fan vad länge sedan det var alltså shiet men du har alltid något att göra så man måste boka två år i förväg liksom och hoppas på det bästa. Men det var kul att se dig igen. Du mår bra(i hope?) och det är ju bra. Kanske besöker dig på söndag, ända bort i Nynäshamn jao, bara om vädret är bra annars kommer jag fan inte, lite fööör långt för mig men vi får se ! Vi hoppas på sol, så kanske jag får lite gratis cola där;)

Klockan är fan ett på morgonen typ och katten är på balkongen, måste hämta henne annars blir hon sur. Be right back!



Så, nu är hon inne och käkar, som en unge. Man måste gå ut med henne, mata henne, tvätta toan efter henne, och så klagar hon när jag har varit borta i två dagar typ, mjauar i timmar typ, riktig unge fast med fyra tassar och söt=)=)=)

Aja nu måste jag slagga, skriva in the diary och sooova!

PUSS PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: diana

oouuuhh la la nice dress ;)

2008-07-19 @ 17:50:05
Postat av: Anonym

shiet du är inne på datan igen! Alltså mår du bra?

haha tackar!

2008-07-20 @ 15:19:30
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0