Kemi slut

Vår kemi var slut idag så labbet var "stängt", ingen kemi=inga bilder, witch sucks!
¨Så lilla jag fick stå i Kassan hela dagen faktisgt. Lite surt dock för jag kan inte liksom skillnad på alla kameror som finns, eller alla Gps, eller alla 30 hdt/plasma apparater, bärbara datorer och mobiler, jag är en labb människa lite svårt:(
Men det gick rätt hyfsat i alla fall=)

Vill ha min lön dock, ska ha kameran, punkt slut!
Vad är Gotland utan en riktig kamera liksom? Har funderat på att köpa engångskamera, har aldrig haft en, vore kul men bilder som man inte ser precis efter att man har tagit de, lite spännande men samtidigt farligt muhaha!

Aja ska slagga nu, snackade med farsan idag, han ringde. Nästan som om han läste my thoughts! Tänkte ringa honom men han ej, han hann före.He is fine and i am fine, so everybody is fine, eller?

Aja nu börjar min kemi ta slut, håller på och somnar frmaför datan och det är inte bra det. Need to dormir un poqito eller hur det nu stavas?

ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZz and Olga somnade djupt. Snipp snapp ?så var sagan slut!

Ps: För idag alltså, will höras mer imorn allesamans! pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0