LÄNGTAR TILLS IMORN finally får jag min bebis!

Ja idag kom kemin och en ny framkallare! Juppi säger jag bara!!!
Imorgon så blir det full fart i labbet men skönt att få allt gjort. Ska få besök av Malin och Patrik på lunchen, blir nog mc donalds? Kungshallarna? I dont know men lunch ska det bli(cause im hungry!) Och den största nyheten!!!!eller det är ingen nyhet men liten nyhet i försprång, jag ska finally köpa min bebis imorgon! Lönen är på kontot och Olga är i fullfart efter ----- hemligt;) Det får ni se imorn.

Ska kanske, inte säkert ut med en gammal polare och hennes kille på bio och se Dark Knight eller vad den heter, med Heath Leadger(Rest in peace!) men man vet aldrig med henne, i sista minuten blir det aldrig av så vitt jag känner henne hehe.

Nu är klockan snart halv ett måste hopp i säng annars kommer jag inte upp imorn.Vill komma tidigare för att kunna shopa innan affären öppnas, då kunder stormar in och så vidare, bättre med lite lugn och ro!!

Prutt prutt im OFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0