Live style?

Så igår eller nej förrigår var vi någonstans i medis, en bar typ live style tror jag den hette och där var det nicee! Han från hjärnkontoret var där!!! Kommer inte ihåg vad han hette men han blev full som fan till slut, var ganska coolt att se. Det var typ halva priset på drinkarna jag och Malin och alla som var med där tog för oss. Men det var nice i alla fall vi satt vid värsta vip bordet, Yeeeii medans resten som vi inte kände satt på pallar:O muahnahha nej men de satt på typ soffor långt bort från oss.  Det var live band som sjöng typ samma låt om och om igen nej men han sjöng en massa låtar, typ Summer 69(tror jag ) och sen en låt som fick mig att börja gråta då vi skulle beställa igen innan allt tog slut. Hallelulja låten fick mig att minnas gamla minnen. Jag var full men inte för att gråta, har lärt att hålla mig. Det här var något gråt som skulle ha kommit vare sig jag var nykter eller ej. Du har frågat mig förr varför jag grät och du frågade och gissade då också men jag sa nej till varje gissning. Jag vet inte varför jag inte sa eller varför jag inte har berättat till dig men har väl inte funnits någon bra anledning eller inte så att du vill veta i guess.
Men på något konstigt sett så gissade du rätt fastän jag sa att det inte var därför.Jag vet inte hur för jag har aldrig nämnt det till förr men du visste på något sett i alla fall att jag saknar. (och jag älskar dig också)


it's not a cry you can hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken Hallelujah

Det slutade med att jag åkte hem till Malin för både hon och Patrik ville väl inte att jag skulle åka hem ensam, Thanku for that and more!  Mådde inte alls bra nästa dag och vill ni veta det roliga? Jo lilla Olga skulle jobba nästa dag hahha så ni kan tänka er hur jobbigt det var för mig.
Det var skit kul i alla fall, and i hope there will be more of sådana kvällar !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0