SMIRNOFF

Jobb idag igen men inte imorn i alla fall, puff lite andningsrum blir det för mig. I alla fall, dagen började okej och slutade underbart. Vid förmiddagen ringer Malin då som var på kryssning. Jag som trodde nån hade drunknat då hon ringde, var ju inte precis det. Hon ville ses för att ge mig en present. Ta de lungt, jag har redan fyllt år det var ingen födelsedagspresent, eller kanske? fast för nästa år? Oops har inte frågat, får göra det eller förtids julklapp? Aja,
och vad fick jag? Gissa nu komigen.  Okej ni suger ja berättar i stället. Jag fick, jag olgs fick(från ingenstans) VIKINGLINE PENNOOOORR!!!!! Yeeeeeiiiiii (de är hur coola som helst, en vikingline rutin faktisgt)och sist men inte minst SMIRNOFF!!!!!! Fick mitt efternamn typ hahah nej men serisöt blev totally chockad när jag såg en flaskish, big one!
Så nu blir det gratis drinkar för dig Malin för jag bjusar!

Annars är jag hur trött som helst, har käkat jordgubbar så mycket att jag spricker och druckit mjölk, ganska gott faktisgt!
Kollat på sex and the city, och några filmer med Adam Sandler, thats nice you know!

Aja nu ska ja leta efter käk nu;)

tills vidare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0