The Green lund

Min blogg har varit lite bajsig de senaste dagarna så därför har jag inte kunnat skriva på ett tag. Igår i alla fall så var vi på grönan och vi = Jag, Malin, Patrik(hennes kille)Daniel och Daniel(inte tvillingar som jag trodde) och Moa.
Jag som inte hade så mycket cash med mig funderade faktisgt inte på att åka men Malin och Patrik erbjöd sig att köpa ett åkband till mig, THANKUUUU!!!! Skit snällt av de, Really<3

I alla fall, vi käkade på en restaurang nära vattnet, och jag som ville ha hamburgare och pommes, ni vet fett mat som man blir sugen på när man är på grönan blev ej av. Istället beställde jag en Spagetti Bolognese och den såg ut som SKIT! Köttfärssåsen alltså. Tror ni inte att alla typ: MM va gott det ser ut olga!!
Men jag tog det lungt för jag skulle få min revenge på Malin sen, hon tog samma skit som jag hahaha. Men den var god faktisgt så utseendet stämmer inte alls alltid in på smaken!

Vi åkte och åkte och åkte, alla vann typ nästan, två vann en mars sån där stor och nån tutti frutti påse också. Jag vann en liten björn där det står I love you på, ganska söt, oj nej det var en apa tror jag. Aja skitsamma, den var brun i alla fall!

Jag kom hem typ halv ett och åt en snabbis och sen slagga jag på direkten! var huuur trött som helst. vaknade för en halvtimme sen hahaha *skäms* men vad gör man, det är ju sommarlov trots allt.

Nu ska jag käka lite, see you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0