2År har gått

image34Att en skola kan göra en glad och lycklig, då är det något speciellt med det!


image36
I tisdags så var jag och malin och besökte the old hood!, Hagsätra-skolan då. Jag är fortfarande hur glad som helst att vi gjorde det. Allt förändras så snabbt, tiden går så fort och allt bara försvinner, i alla fall det vi var uppvuxna med. Lärarna fanns kvar som tur men nya fanns också. Vi letade efter A.J i över en timma kändes det som men sen hittade vi henne, vår svenska lärare. Det var kul att se henne och hon var glad att se oss. Allt var så bra där för två år sedan, tänk, jag har inte varit där på två år, helt otroligt och alla kommer ändå ihåg oss, till och med A.Lena liksome som hade oss från femman, otroligt, var vi verkligen så underbara? Sen träffade vi på vår andra svenska lärare och engelska, juha ojoj! Han var verkligen glad att se oss, inte. Nej men han var den som vi var rädda för att få som klassföreståndare i klass 7c. Men sen visade det sig att han var den bästa av de bästa och tack vare några ungjävlar så orkar han knappt längre. Fy ! Han är för bra för er suckers!
Jag har lovat mig själv, att när jag väl ska flytta då blir det tillbaka där jag började mitt liv, där jag har allt kvar om hjärtat, och det är till hagsätra. Alla typ nej nej det är så tråkigt där ush, men fan som om vällingby är bättre. Jag vet varenda sten där, mitt hem liksom.

image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0