AKTA HUNDFLOCK!!!

"aaaaaaah shiet, woow hundar, akta!!"- det var orden som kom ur stresso idag då vi var på väg för att käka vid lilla essingen. Det ligger till så att vår stresso gillar inte hundar, inte änns en liten råtta(chihuahua) och ni kan tänka er om hon hoppar till då hon ser en råtta, vad hände idag då det kom en flock med hundar, söta som fan dock men hon är lite speciell va;)
image33

Sen hade vi filmseminarium om filmen les miserables och jag(sego) och stresso(halle) hade sett samma film fast från 1998 medans klassen hade sett den från 2000. Ni kan ana vad det blev för frågetecken i våra ögon då vi inte fattade saker som resten snackade om, det var skoj, vi såg verkligen ut som två ?



Sen efter så drog jag vidare till jobbet, jag somnade på tunnelbanan och missade nästan min station ,T centralen. Men jag hann. Tänkte köpa kaffe men måste alltid har såå mycket socker så jag skippade kaffe koppen och köpte en energi drink, Shark- Den var god kan jag säga! Så jag blev pigg som bara den och började jobba i labbet.
Nu när jag fattar mer och mer och börjar bli van till alla maskinerna där så känns det roligare! Visst krånglar det till sig för att host jag host gör fel men är man ny börjare så är man. Fast det känns som om jag lär mig ganska snabbt med tanke på alla apparater som är där i labbet, men en stor förtjänst går ju till den som lär ut mig Pia, hon är grym!! Fick stå vid kassan idag, det var kul bara att kassan gillar inte mig så mycket. Jag är ju inte alls van så jag glömde att efter att man har slagit in hur mycket det kostar etc så kommer själva kassgrejen ut med pengarna, tror ni inte att jag står nära och får den i magen,VÄRSTA SMÄLLEN, det såg kul ut för jag typ såg ut som ett ? och fattade inte vart den kom ifrån, och varför den bråkade med mig;) såg lite kul ut hahah. Men det var skoj, jag trivs och är glad som fan att jag fick det jobbet, palla mcdonalds och städa bajskluttar, ush.
Ska tillbaka på onsdag får anstränga mig mer då!!

Kommentarer
Postat av: Hundälskaren/stresso

Hejsan Olga!
Jagsåg att du hade skrivit att jag inte tyckte om hundar. och då ställer jag dig frågan: VARFÖR LJUGER DU=?
VA?
hur många gånger behöver jag säga att man icke skall ljuga. Du kommer att brinna i helvettet fattar du inte det?
ja tycker du ska ta o shluta nu...aiit? för om du inte shlutar så kommer ja bli fattig o bli tvungen att dra ut mina tänder...hahahahhahahahahaahah

2008-06-02 @ 22:38:13
Postat av: Anonym

Men jag ljuger inte, det är ju sant. Du har sens två år tillbaka varit rädd för hundar, kommer du inte ihåg varför? Då du var ute och promenerade med Reinfeild så råkade du trampa på råtta trodde du men det var en chihuaha och då du började springa därifrån så kom ju hela chihuahua flocken efter dig(lilla stakarns släkt) och därför är du rädd för alla hundar nu?

2008-06-02 @ 22:42:12
URL: http://icee.blogg.se
Postat av: sTRESSO/ÖANGOAIDFBGOADBG

NAJ!
du har fått lite fel information där.
det var så att jag o min vännina gudish(gudrun schyman) skulle fika då jag såg en manlig
hund sitta bakom oss och han förnedrade kvinnor.
detta blev slutet. Jag och gudish var överens om att hundar är inga att kommunicera med.

2008-06-02 @ 22:45:29
Postat av: Anonym

gudish, jag trodde du först snackade om en guldfisk, jag som trodde du åt de till lunch!

2008-06-02 @ 22:47:22
URL: http://icee.blogg.se
Postat av: tore

ur crazy!! aiiit

2008-06-03 @ 21:11:22
Postat av: Anonym

no you are ´crazzy;)

2008-06-03 @ 21:28:32
URL: http://icee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0