At Work

Egentligen får jag itne använda internet sade Pia min handledare så att säga eller får och får men får inte bli för van i alla fall. (gud va många får) I alla fall så har jag printat ut allt som skall printas ut och har typ inget att göra om man säger så. I butiken är det inte så mycket folk så de behöver ingen extra hjälp vid kassan.
ÄLSKAR MITT JOBB, vet att jag har sagt det om och om igen men jag gör det. Det är så kul. Alltså roligare än skolan och roligare än att inte göra någonting alls. Inte alltid man får ett jobb som man trivs med och har kul och känner sig fett bra län! Chilla liksom.

Nej men nu är utskriften klar så jag ska köra in de i en pappers lapps kuvert typ. Aja
vi hörs senare de som läser .

 Tjingeling

ps:Ryssarna vann igår, MUHAHAHAHHAHAHA;)

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godmorgon. Ha en bra dag! BTW, fin blogg(=

2008-06-19 @ 13:41:55
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena tjena! Man tackar detsamma detsamma.

Så du läser min blogg eller hade du vägarna förbi bara?

2008-06-19 @ 22:34:16
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0