Hej igen!

Ja och nu några sekund minuter senare så funkar allt bra= )  Im glad!
Håller på och tar ut några analoga rullar som sedan skall bli till riktigt bra expert kvalite papper. Har ungefär 15 beställningar att göra så har en del för mig, allt är dock tills imorn men det är alltid smartast att göra det idag så att allt är klart tills imorn: )

Vädret är hur perfekt som helst, sol och glada människor ute och jag är på jobbet haha. Alltid så, när man inte har något att göra så regnar det och man kan inte sola men nu när jag har något att göra som att jobba så är det varmt och skönt ute och nu Ska man sola liksom. Men men vad gör man!

återkommer senare igen =)

tjingeling pling pling!

Ps: jag är sugen på mjukglass: ( Var ett bra tag sedan jag åt det....
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0