Hejsan svejsan!

Idag är jag på jobbet igen, skulle itne jobbat idag egentligen men de frågade och jag sa att jag kunde.Imorgon har jag ledigt för imorn så kommer Pia tillbaka till jobbet =)
Ska försöka göra klart allt idag och sen gå hem och chilla! Sommarlov trots allt.
Nu fick jag reda på att jag jobbar nästa fredag till söndag, thats coolt. Fast då ska lilla jag stå i kassan istället för labbet som jag är mer van vid. Måste lära mig lite mer om kameror och andra apparater som säljs, annars blir det lite pinsamt om man inte kan när kunderna frågar: vad är det för skillnad`?
Det är viktigt, det är viktigt.


Just nu är det chill, inte så många i affären och inte så värst många beställningar heller. Håller på och tar ut lite analoga som ska vara klara om två dagar så det är ganska lungan idag. (bara för att jag säger att det är lungt så kommer det komma en tusen beställnignar snart... blir alltid så hahaha)

Tjingeling pling pling!

MÅSTE HA MIN KAMERA NU NU NU-

ps: Funderar på en Sony a 350, istället för nikon d 60 eller canon eos 40d..... JOOBIIIIGT VAL!!!!"  speciellt när man  itne är så värst rik också...

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt med lite extrapengar i alla fall! ;-)

2008-06-29 @ 15:04:24
URL: http://lortgris.blogg.se/
Postat av: CAROLINA .

Ha en jättebra sommar!

2008-06-29 @ 15:06:29
URL: http://qlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

a precis precis;) pengar behövs alltid! Har du något jobb då?

2008-06-29 @ 18:55:50
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0