im an expert

Idag jobbade jag alldeles sjelv i labbet och kassan, lite stolt får man vara. Nej kan inte ta åt mig hela äran, jag fick ju hjälp lite då och då, när något krånglade i labbet och jag var seg i kassan, så tackar!! Annars var jag själv, utan Pia då som lär ut mig. Lite läskigt ska jag säga men det finns personal i butiken som är till hjälp när man behöver, helt underbara!
Jag lunchade på Mcdonaldsen idag faktisgt, en Mcfeast meny.




Och medans jag satt där och åt min lunch så såg jag en tjej typ i min ålder gå runt och städa borden där.
Och det slog mig att Jävlar vilken tur jag fick som har fått jobbet på expert, helt underdunderbart! Jag trivs hur bra som helst alltså, jag blir inte änns trött där, bara när jag är på väg hem och missar min station pågrund av att jag sover men när jag är på jobbet i labbet så piggar jag upp helt otroligt faktisgt. Jag var ju och fotade i Tcentralen där vi pendeln, de har någon grej med BRIS, jag blev hur trött som helst där fastän jag stod och fotade bara och när jag kom tillbaka till labbet så blev jag som ny igen, jag trivs väl så bra där, med bra folk och bra miljö helt enkelt, Im lucky!
Imorn är det åter tillbaka till jobbet eller jag ska faktisgt fota igen i centralen så wish me good luck och sen ifall det finns tid kvar springer jag förbi och fixar lite i labbet.

tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0