JENSEN SUMMERGAMES




VI VANNN BEACH BOLL!!!! (med en poäng)men shhhh glada var vi i alla fall vi RULEEE!!!!

image37
jag finns dock inte med på bilden men men, jag tog ju bilden så..
Brännboll körde vi också mot ett par fittor men vad gör man förlåt för språket. Jag missade ju varenda boll bara för att hon stod och kacklade på där som en apa "du missa du missa" man typ " eh hallå ja är inte blind" CPSKGJWPEIGJEWGLKJDSGJ hatar sånna horungar laltså. Fick lust att smälla till de eller bara "råka" slänga racket istället för bollen men men.

Jag gick sen hem eller åkte till hagsätra, vi var liksom tio personer som kom till jensen summergames av 30, Oj vilken klass sammanhållning vi har. Samma personer varje år. Fast nästa år är inte varken Szeps eller jag med. Han ska ju till usa han grrr! och jag, jag byter ju skola. Skrev ut mig idag faktsigt, så nu tillhör jagi nte jensen längre.. känns tufft faktsigt vare sig om jag inte är så nära med nån vare sig av killarna eller så, så kommer jag sakna vissa sparta skämt, psykopat prat, lars genomgång, allt möjligt. Men vad gör man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0