Jobb+Kungshallarna



GUD VAD JAG ÄR LYCKLIGT LOTTAD! alltså jag trivs hur bra som helst på mitt jobb, helt otroligt, att jag gick tillbaka den dagen och frågade om de fortfarande hade kvar platsen gjorde min dag, att jag jobbar fortfarande idag, jag fick jobbet.
Alla är såååå grymt underbara där, visste inte att det fortfarande fanns så sköna människor kvar på denna jord, men det finns det!
I alla fall, idag var det inte lika lång dag som igår, jag jobbade till fyra ungefär, stängde ner labbet en halvtimme tidigare och gick på lunch då. Malin kom till mig och vi vandrade vidare till Kungshallarna(gud vad länge sedan det var man åt där, förutom idag då) Och vi gick runt ett par varv där runt matställerna och det tog oss timmar att bestämma oss för vad vi skulle käka, vi valde förståss fel och blev helt missnöjda men lite mätta i alla fall. Dagen var lyckad förutom maten.  Vi kommer nog inte ses på ett bra tag, forskar skola och så vidare för dig men kul att du kom in till stan idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0