Jordgubb

Varför jordgubb? Jo för lilla jag säger Jordgubb, fast det heter Jordgubbe. Hm, varför alltid gubbe och män, varför inte Jordgumma? Det vore något nytt!
I alla fall. Har ju fått jobb, på expert(tack för allas apppplåååådeeer) så jag jobbade från halv tio till tre i lördags och sedan möttes jag med Malin, vi gick och köpte en sked till hennes soldat, eller det var en sked+kniv+gaffel och det var allt i ett, fiffigt va? Sen far det iväg hem till henne då och idag ojojoj så vaknar man typ nio, och går ut runt elva för att sola och bada i piña colada, nej skojam ne vi solade och inte badade och PADDLADE kanot, eller nej juste det var en sån där trampgrej, man trampar och så åker man iväg på vattnet. Ganska coolt, värsta träningen för benen fast på ett roligt sett. Jag brände hela min rygg, ser ut som en räka fast till hälften haha men får ta igen det mer sen. kanske under Jensen kampen på tisdag? undrar vad jag ska ha på mig då HM?

Har inga bilder dock för att någon här Hm undrar vem host*malin*host har de och ingen internet ofcourse. Fast jag är liten och snabb så jag hann ta några med min mobil.

tack för en bra helg, fick mig glömma the bad och tänka på the good!

image32

As I'm driving, I'm captured by the view.
So much beauty, the road becomes my muse.
The heat is rising, and my hand surfs through the wind.
Cool, calm, collective is the child that lies within.
Slowly drifting into a peaceful breeze...




Nu ska ja titta på Les miserables, ska ha seminarium imorn, ush! Och sen är det vidare till expert och jobba

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0