old stuff

Jävlar, checkade igenom nyss mina gamla dagböcker och jag fick sådan lust att slänga min röda, eller har haft den lusten ett par dagar nu men känns inte bra att ha kvar den. Visst det finns en massa minnen och en massa skrivet, men det gäller ju inte längre? Jag älskar den jätte mycket, bästa dagboken och tjockaste men dåliga minnen bara... fast på ett sett kanske den är bra att ha kvar, jag ser alla mina misstag och misslyckanden i den och vad om inte sina misstag som gör den till den man är, man lär ju sig utav de. I ALLA FALL, så kom jag på resan till sydamerika som förändrade en del för mig men min morsa har funderat att åka med plast farsan tillbaka dit i vinter nu och jag vet inte om jag vill åka med... Jag tror inte det kommer hända samma sak som år 2005 men jag har varit där så många gånger och en månad borta från gymnasium är ganska mycket. Tänkte ta in lite bilder därifrån, havet,solen, vågorna och människorna som är helt underbara, kan det bli bättre. Ett hus precis vid stilla havet, kan det bli bättre hahahhaha?











Ibland vill jag tillbaka och ibland inte. Vad är det som stoppar mig? Sydamerika liksom, inte många gånger man åker dit


Nu ska jag slagga. JAG HAR SOMMARLOV!!!!!

Tjingeling pling pling!




Kommentarer
Postat av: Marcken

cool blogg bro, men d vart mycke text så ja kollade in bilderna ;)

men sköna bilder :D

2008-06-17 @ 12:07:38
URL: http://daimflurry.blogg.se/
Postat av: olgs

hahah thanks bruther!

ska try att inte skriva sååå långa så att lilla du kan läsa de;)

2008-06-17 @ 17:51:45
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0