På jobbet

Hej allehoppa! Då är man at work igen! Kom hit klockan nio på morgonen redan men det visade sig senare att vi började elva. Allt öppnades elva, så jag kunde ha sovit en timme till men men. Jag åt en liten frukost eller Murkost som min kusse säger, på Mcdonaldsen och sen satt man och väntade i timmar tills affären öppnades.


Nu står man i labbet och försöker få igång skrivaren,sen stora av de stora. Står att jag måste vänta tills den har värmt upp sig, men fan, den har hållt på i över en halvtimme snart. Aja jag får väl ha lite mer tålamod och vänta.

Jag längtar verkligen tills min lön kommer, VILL HA EN SYSTEMKAMERA! Ta bilder och njuta av sommarens sol!




Hör av mig snar t igen, när skrivaren har satt igång=)

Tjingeling än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0